måndag 12 januari 2009

MÅNDAG MORGON


Ännu en vecka tar sin början...

Jag sitter som vanligt, morgontrött med en kopp te i sängen, och myser en stund innan jag måste kliva upp o gå till jobbet.


Som inledning på min blogg måste jag ju berätta lite om mej själv.

Jag är gift, sedan drygt 2 år tillbaka, med en underbar snäll man som heter Ulf.
Vi bor i den härliga staden Göteborg.
Jag jobbar på en frisersalong bara 10 minuters gångväg hemifrån, 3 dar i veckan och varannan lördag.

Ulf jobbar ute i Åsa på ett företag som säljer fikabröd, så han får åka ca 40 min en väg för att komma till jobbet.

Han jobbar 4 dar i veckan och är ledig torsdagar tillsammans med mej, och därmed har torsdagar kommit att kallas för våran gemensamma "day of fun" -ett uttryck som vi snott från serien Vänner, vilket i alla fall roar min typ av humor =).

Men mer om denna "day of fun" får ni säkert höra i framtiden.

Nu måste jag gå och jobba!

adios

2 kommentarer:

  1. "joey and janices day of fun!"

    jag tror inte ja kan komma på något bättre program än vänner.

    och nu tänker jag känna mig stolt som den första att ha gjort avtryck i din blogg.

    SvaraRadera
  2. tack sofia, någon har läst min blogg! nu är jag lycklig idag =)
    kram på dej

    SvaraRadera