onsdag 18 februari 2009

ONSDAG MORGON I FEBRUARI

Det har varit kallt i veckan. Riktigt kallt.

Igår började mina ridlektioner igen, och eftersom vi alltid rider ute så höll jag på att frysa ihjäl! Kom hem med vita svullna tår som höll på sprängas när värmen sipprade in i dem igen.

Nu är det onsdag morgon och jag ska iväg till jobbet.
Sitter i sängen o sufrar lite förstrött på internet, lyssnar på Bo Kaspers senaste skiva och dricker en stoooor kopp te =).


Längtar efter mina storasystrar, ska snart åka o hälsa på den ena, och sen kommer den andra (om inte båda) på besök hit, fast det är inte förrän i maj. Funderar på vad för skoj jag kan hitta på med dem, skulle va kul med nån sorts överraskning av något slag...

Nä, nu är det dax att bita ihop och gå till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar