söndag 7 juni 2009

UPPDATERING...




Länge sen man skrev nu...

Sanningen är den att jag verkligen känt för att skriva, men så har det inte blivit av!

En blogg är ju inte riktigt som en dagbok heller, det känns som att jag har mycket på hjärtat jag skulle vilja skriva ner, men jag vet att det inte lämpar sej här på bloggen.
Många saker är alldeles för personliga och känsliga för att dela med sej till "alla", och borde istället nedtecknas i min riktiga dagbok, den med blad utav papper och bokstäver utav bläck, som är menad för "my eyes only"...

Min frånvaro här kanske även har o göra med att det har varit rätt så fullt upp på sistone. Våren har gått snabbt o nu är det ju sommar, även fast det var varmare i april än just nu, men sånt går ju alltid i vågor.

Vi har haft det väldigt bra i alla fall o haft mycket kul. Haft besök och åkt bort själva. Det händer alltid mycket under sommarhalvåret o jag har känt mej glad o pepp, så jag har också själv ansträngt mej att hålla kontakten med folk o sett till att det händer lite saker.

Två helger i rad har vi varit ute o dansat salsa, helt otroligt vad min man varit snäll mot mej o följt med för min skull, det har jag verkligen uppskattat, och som tur är har han inte heller verkat ha haft alltför tråkigt, utan riktigt trevligt!
En o annan mojito har det också blivit :)

Hästridningen går framåt, terminen närmar sej sitt slut o jag tror jag kommer att sakna hästarna i sommar... men det är ändå skönt med uppehåll ett tag o att inte vara uppbokad varje vecka. Så får man längta lite också, det är aldrig fel!

Nu kurrar magen o jag ska gå o steka lite biffar. Får skriva mer en annan gång om inte alltför länge hoppas jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar