fredag 28 januari 2011

PRINSESSA




Här är hon!

HON -våran TJEJ!!!!!!


Jag gick omkring i chock hela dagen igår, speciellt när barnmorskan (eller vad de nu kallas de som kan göra ultraljud) sa:

"Här ser jag något som sticker upp.... det är.... blygdläpparna!"

Tro mig, jag var så inställd på att hon skulle säga "snoppen", så jag kunde inte tro mina öron.
Men så är det tydligen. Jag har nog inte smält det helt än...

Jag kände mig väldigt glad i alla fall, även om jag gärna vill ha en liten pojke en vacker dag så är det väl klart att man blir glad då man ska få en flicka!

Häftigt med 3-D ultraljud, fast nu låg bebben tydligen väldigt långt ner där det inte var så mkt fostervatten så det var inte så lätt att få till några bra bilder, men efter ett tag fick vi i alla fall se ansiktsdragen som så tydligt påminner om pappa och den sidan av släkten.

Nu känns det mer verkligt. Nu är det bara slutspurten kvar. Sen kommer hon, våran prinsessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar