onsdag 12 januari 2011

SKADAD




AJ!

Det som absolut inte fick hända denna vintern hände såklart.

I måndags, på väg till jobbet, halkade jag i en isig stentrapp och åkte rutchkana nerför flera trappsteg rakt på svanskotan -DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK.

Det hela slutade med att jag fick åka ambulans till ortopeden på mölndals sjukhus, och nu ligger jag hemma som värsta invaliden och äter morfintabletter. Det gör så SJUKT ONT!

Så nu blir det mycket intressant att se hur det ska gå att resa till Egypten imorgon... Drygt 5 h sittandes i ett plan, ja det blir skoj.....
Men som doktorn sa så är det säkert bra med lite värme för ryggen, det är bara att ta sig dit som kan bli lite trixigt..
Suck, nu önskar jag allt att jag hade svalt min stolthet o köpt broddar som alla tjatat på mig om... Det har varit en helt otroligt halkig o snöig vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar