söndag 22 april 2012

ETT ÅR SEN IDAG

Jahapp, då har man en ettåring hemma! Idag för precis ett år sen låg jag på sjukhuset och krystade ;) Det blir att man tänker igenom allt som hände den dan -allt från första värken tills då hon låg där på mitt bröst och allt plötsligt var över. Eller ja, graviditeten o förlossningen var äntligen över och ett helt nytt liv hade precis börjat! Nu kan man säga att man verkligen är inne i det nya livets gång. Jag trivs verkligen som mamma, och jag älskar min lilla skruttunge. Saknar henne så fort vi är ifrån varandra ett par timmar. Klarar mig inte utan henne helt enkelt!!! Ulf var ute på springrunda idag o kom hem med en kvist med alldeles färska körsbärsblomsknoppar -det väckte mycket minnen också från när våran lilla Siri Iselinn SAKURA föddes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar