fredag 20 april 2012

KONSÄR ISTÄLLET FÖR SÖMN!

Gick på KONSÄR igår!!!

Jag blev medbjuden av Josefin, och man kan ju inte alltid vara en trist morsa som går isäng kl tio på kvällen, utan ibland får man offra sömnen för kulturen!
Hennes sånglärare skulle spela på en indieklubb, och så var det två band till. Suuperbra!!!

Speciellt sista bandet, var riktigt grymma. Måste ta reda på vad de hette bara -jag har noll koll!

Men nattens sömn blev som väntat katastrofal
-jag kom inte isäng förrän halv ett, sen vaknade min kära dotter kl 4, stod upp i sängen o det tog över en timme att få henne att somna igen. Sen vaknade hon vid 6.30, pigg som en lärka.

Jag har känt mig förvånansvärt pigg ändå faktiskt, fast nu efter lunch börjar den riktiga tröttheten komma.

Som tur är får vi snart besök av mormor Ann o hennes två barnbarn i tvåårsåldern, så jag hinner inte känna efter länge till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar