onsdag 29 augusti 2012

BAKSLAG


Det går inte så bra nu.

Igår var bara en katastrofdag.
Regnigt, och så hade vagnen gått sönder (igen). Jag gav Siri gröt till lunch för att jag inte kunde hitta nåt annat.
När Ulf kom hem fanns ingen middag på bordet, utan vi slevade i oss varsin skål med fil och sen åkte vi iväg till mötet. Efter mötet var vi både trötta och vrålhungriga så det blev McDonalds...

Synden straffar sig själv -jag vaknade imorse med världens magknip!
Lyckades lite bättre idag i alla fall.
Soligt väder, och en fungerande vagn underlättar.
Vi tog oss iväg till affären och handlade, och sen gick jag hem och lagade köttbullar med potatis, morot, stekt lök, lingon och sås.

Jag måste komma ihåg att gå och lägga mig i tid ikväll bara...
Igår gick jag o la mig alldeles för sent, och sen vaknade Siri strax innan 6 imorse. Jag pallar inte flera såna nätter på rad, jag behöver SÖMN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar