tisdag 14 augusti 2012

UPPÅT

Promenaden hjälpte.

Jag gick till Madde imorse och vi hade en mycket mysig frukost. Vi satt ute på terassen och kände hur sommaren gav upp en sista suck sommarvärme inför höstens kommande kyla.
Egentligen hade jag smsat tjejerna o erbjudit att ha frukosten hos mig i veckan, men TACK O LOV så ringde Madde igår och undrade om det inte var hennes tur före mig...
Jag vet inte hur det hade gått för mig att försöka fixa frukost i detta kaos o det dåliga skick jag har befunnit mig i den här veckan. Jag bara stod här mitt i kaoset igår och kände att jag inte kunde få kontroll på nånting. Så det var hur skönt som helst att kunna lämna allt kaos här hemma och åka bort till en lugn och fridfull vrå.

På eftermiddan idag har jag mått mycket bättre och lyckats tvätta o hänga tvätt och städa upp lite här hemma. Skönt att det vänder uppåt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar